Vanjski suradnici

Patricija Haček Zuber

Patricija Haček Zuber

magistra psihologije

Psihoterapeutkinja u edukaciji dječje i adultne Psihodrame uz završen 2. stupanj Bihevioralno kognitivnih terapija. Njezina uža specijalnost je rad s djecom do 10. godine starosti i njihovim roditeljima kroz individualna savjetovanja i grupni rad. Posebnu strast gaji prema vođenju grupnih procesa koje vidi kao dodatnu podršku pojedincu i njegovim individualnim procesima.

Zalaže se za timski rad stručnjaka koji su u kontaktu s djecom kako bi što bolje vidjeli i razumjeli dijete te ga podržali u ostvarivanju njegovih potencijala.

Majka je dviju školarki što joj je dodatna motivacija da svojim svakodnevnim radom da doprinos društvu u kojem živimo.

Hajdi Acalinović

Hajdi Acalinović

magistra psihologije

Rođena je i odrasla u Splitu, a magisterij iz psihologije stječe u Zagrebu gdje i danas živi. Za vrijeme trajanja studija, 2017. godine upisala je edukaciju „Terapija igrom: vještine i intervencije“. Po završetku studiranja radila je u nekoliko osnovnih škola i vrtića.

Kroz rad s djecom i njihovim obiteljima shvatila je kako želi svoj fokus usmjeriti na individualan rad s djecom i odraslima te je 2021. upisala i studij transakcijske analize.

U svojoj privatnoj praksi radi s djecom, njihovim obiteljima i odraslima te se neprestano educira iz oba područja. Želja joj je u što većoj mjeri pomoći odraslima da razumiju unutarnji svijet djece, a samim time i svoje unutarnje Dijete. Iako s mora, svoje vrijeme najradije provodi u šumi u društvu svojih pasa.

Tanja Prskalo

Tanja Prskalo

magistra psihologije

Rođena je i odrasla u Slavonskom Brodu. Studij psihologije završila je na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu. Radila je u nekoliko dječjih vrtića i osnovnih škola gdje je produbila svoj entuzijazam za rads djecom i obiteljima. 

U cilju obogaćivanja znanja i vještina rada s djecom 2021. godine upisala je studij transakcijske analize te je edukantica transakcijske analize pod supervizijom.

Uz posao u osnovnoj školi, u privatnoj praksi radi s adolescentima i odraslima.

Marija Stanić

Marija Stanić

magistra ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, psihoterapeutkinja

Članica je hrvatske komore psihoterapeuta (HKPT), hrvatske, europske i svjetske asocijacije za transakcijsku analizu (UTA, EATEA, ITAA). Svoje prvo poslovno iskustvo započela je u predškolskoj ustanovi. Radeći 15 godina u neposrednom radu s djecom i roditeljima,kontinuirano se educirala o djeci predškolske dobi.

Znanje o djeci i njihovom razvoju željela je nadograditi tako da bolje razumije roditelje kao i vlastite osjećaje i ponašanja. 2017. godine upisuje naprednu edukaciju iz transakcijske analize, smjer psihoterapije.Za vrijeme edukacije se aktivno uključuje u rad Plavog telefona kao volonter, a suradnja se nastavlja do danas kao član skupštine.

Osnivačica je udruge Razumijevaonica, koja se bavi očuvanjem mentalnog zdravlja te obrazovanjem odgojno-obrazovnih djelatnika.Trenutačno radi psihoterapiju u privatnoj praksi i rado surađuje s institucijama koje se bave mentalnim zdravljem djece i odraslih.

Asja Dubravcic

Asja Dubravcic

mag. logoped, mag. edukacijski rehabilitator

Rođena sam 1985. u Karlovcu, gdje započinje moje istraživanje svijeta i odnosa s ljudima. Diplomirala sam edukacijsku rehabilitaciju 2011., a 2014. i logopediju. Radila sam u dječjem vrtiću Karlovac, zatim kao stručni suradnik u Centru za rehabilitaciju ERF-a do 2018., baveći se kliničkim i nastavnim radom.

Kontinuirano se educiram i nadograđujem svoje kompetencije. Certificirani sam Floortime terapeut od 2012., a 2013. završavam edukaciju iz Integrativne Terapije Igrom. 2018. završavam dvogodišnju edukaciju Kliničke Ekspresivne Art Terapije.

S ciljem dubljeg razumijevanja psihologije i duhovnosti, završavam petogodišnji program CIR-a i stječem titulu tjelesno orijentiranog psihoterapeuta. 2018. osnivam Centar Tira Les, gdje nastavljam integrativni terapijski rad s djecom i odraslima.

Jelena Birsa

Jelena Birsa

psiholog

Rođena je 1980. u Zadru, a studij psihologije završila je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Radila je u dječjim vrtićima i školama te stekla zvanje psihologa mentora. Trenutno je zaposlena u Obiteljskom centru, PS Splitsko-dalmatinska.

Voditeljica je više programa podrške roditeljstvu “Rastimo zajedno”, namijenjenih roditeljima koji žive u različitim životnim okolnostima, te programa radionica s djecom „Rastimo zajedno i mi.“ Aktivno sudjeluje na stručnim skupovima, edukacijama i konferencijama, s naglaskom na privrženost, terapiju igrom, savjetodavni rad i podršku darovitoj djeci i djeci s teškoćama.

Usavršavala se u različitim terapijskim pristupima, a najviše u kognitivno-bihevioralnim terapijama (Praktikum I i II, ACT, CFT, Mindfulness) i terapiji igrom (Fondation of Play Therapy, Advanced Theory and Techniques in PT, Attachment Centered PT). Fokus profesionalnog interesa joj je savjetodavni rad s djecom i roditeljima.

Anita Barišić

Anita Barišić

Po zanimanju sam socijalna radnica, edukantica transakcijske analize u području psihoterapije i supervizorica psihosocijalnog rada te doktorica znanosti iz područja socijalnog rada. Bila sam višegodišnja djelatnica u sustavu socijalne skrbi, gdje sam radila s odraslima, roditeljima u razvodu braka, djecom i mladima. Kako imam i drugo zanimanje, ono supervizorice djelujem na tom području. S ciljem daljnjeg rada na sebi i profesionalnog usavršavanja 2015.god. upisala sam i završila Interdisciplinarni program stručnog usavršavanja u području zaštite procesnih prava djeteta i komunikacije s djetetom; Pravni fakultet Osijek; Osijek. Zatim poslijediplomski sveučilišni studiji iz Supervizije u psihosocijalnom radu i Doktorski studij Socijalni rad i socijalna politika pri Pravnom fakultetu Zagreb, Studijskom centru socijalnog rada. Osim završene četverogodišnje edukacije Transakcijske analize-smjer psihoteraput završila sam mnogobrojne kratke programe stručnog usavršavanja kao npr. 12- tjedni tečaj izgradnje suosjećajnog uma (“COMPASSIONATE MIND TRAINING”) baziranom na terapiji usredotočenoj na suosjećanje) te postala trenerica u programu stručnog usavršavanja za voditelje mjere stručne pomoći i potpore u ostvarivanju skrbi o djetetu i voditelja mjere intenzivne stručne pomoći i nadzora nad ostvarivanjem skrbi o djetetu. Trenutno radim kao docentica na Studiju socijalnog rada na Pravnom fakultetu Osijek Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku.

Do sada sam vodila preko 30 supervizijskih grupa te bila uključena u projekte osnaživanja obitelji. Bila sam predsjednica Udruge socijalnih radnika Osječko-baranjske županije od 2019.-2021. godine, a trenutno sam članica Hrvatske komore socijalnih radnika, Hrvatskog društva za superviziju i organizacijski razvoj, Udruge transakcijskih analitičara i EATA-Europske asocijacije transakcijske analize. Majka sam dvije djevojčice i supruga koja voli biciklizam.

Lidija Pavlik

Lidija Pavlik

magistra edukacijske rehabilitacije

Rođena je 1992. u okolici Koprivnice. Završava, 2016. , studij edukacijske rehabilitacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, nakon čega se zapošljava u Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce. Tamo sedam godina radi kao učitelj rehabilitator i za to vrijeme, iz potrebe da svojim korisnicima i njihovim obiteljima bude stručna i topla podrška, polazi usavršavanja u području senzorne integracije, transakcijske analize i terapije igrom.

2019. upisuje naprednu edukaciju iz transakcijske analize – smjer psihoterapija, a 2024. i integrativnu psihoterapiju igrom. Kao edukantica pod supervizijom 2023. otvorila je svoj savjetodavni centar Rudnik sreće u Velikoj Gorici. Tamo radi s djecom, adolescentima i odraslima sa željom da taj rad bude u službi podizanja svijesti o važnosti emocionalne i psihološke dobrobiti – sve s ciljem podizanja kvalitete života.

Maja Delibašić

Maja Delibašić

Maja Delibašić je diplomirala psihologiju 2008. godine na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Nišu. Certificirana je transakcijska analitička psihoterapeutkinja (CTA-P) i edukatorica i supervizorka sa zvanjem PTSTA-P. Godine 2017. osnovala je Centar Novi List u Gornjem Matejevcu kod Niša, s ciljem pružanja podrške ličnom rastu i razvoju kroz transakcijsku analizu. Pored TA u radu koristi elemente eko psihoterapije, geštalt terapije i terapije igrom.

Osim svoje opće psihoterapijske i savjetodavne prakse, Maja ima specifična iskustva u radu s profesionalcima iz pomagačkih profesija, poput psihologa/inja, socijalnih radnika/ca, aktivista/kinja koji rade u različitim sistemima, u cilju prevencije sagorijevanja i razvoja ličnih i sistemskih strategija za dugoročnu emocionalnu otpornost.

Sanja Kuvačić

Sanja Kuvačić

Rođena je u Zagrebu, živi i radi u Splitu. Magistra je socijalnog rada i specijalistica supervizije psihosocijalnog rada, zaposlena u Obiteljskom centru – Područnoj službi splitsko-dalmatinskoj, u zvanju savjetnika. Ima više od 20 godina iskustva rada u sustavu socijalne skrbi, s djecom i obiteljima u riziku te u području udomiteljstva. Edukantica je, u superviziji, iz Emocionalno fokusirane terapije za parove (EFCT). Kontinuirano se stručno usavršava u područjima koje smatra važnim za savjetodavni rad (ACT u radu sa traumom, Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom, Obiteljske sistemske konstelacije, EFIT – emocionalno fokusirana terapija u radu s pojedincem i dr.). Predsjednica je udruge koja se bavi zaštitom mentalnog zdravlja i razvojem socijalnih usluga. Kreatorica je i voditeljica projekata i programa usmjerenih na socijalno uključivanje djece i mladih, povećanje kvalitete života osoba s teškoćama mentalnog zdravlja te usavršavanje stručnjaka iz sustava socijalne skrbi, obrazovanja i zdravstva. Voditeljica je i programa podrške roditeljstvu Rastimo zajedno i Mi i Rastimo zajedno Uno.

Saša Davidović

Saša Davidović

Saša je gimnaziju i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet završio u Beogradu, gdje je stekao zvanje diplomiranog edukacijskog rehabilitatora – oligofrenologa. Tijekom studija, kroz volonterski rad u odgojno-obrazovnim ustanovama i ustanovama socijalne skrbi, stekao je iskustvo u radu s djecom s teškoćama u razvoju, djecom bez roditeljske skrbi, kao i onima s različitim traumatskim iskustvima zlostavljanja i zanemarivanja.

Nakon stjecanja diplome i preseljenja u Novi Sad, započinje profesionalni angažman u školi za obrazovanje djece s teškoćama u razvoju. Sedamnaest godina rada u toj školi proveo je uglavnom radeći s djecom nižih razreda, kroz grupni i individualni rad.
Kroz savjetodavni rad s roditeljima djece s kojom je radio, uočio je potrebu za dodatnim usavršavanjem te započinje edukaciju iz relacijske transakcijske analize, koju završava 2024. godine. Kontinuirano obrazovanje, edukaciju, superviziju te osobni rad kroz individualnu i grupnu psihoterapiju ističe kao ključne čimbenike u razvoju vlastitog osobnog i profesionalnog identiteta.

Njeguje relacijski pristup u radu s klijentima. Radi kao psihoterapeut pod supervizijom u privatnoj praksi u Novom Sadu, gdje živi sa suprugom i sinom. U slobodno vrijeme voli čitati, gledati serije i filmove, a najviše uživa u obiteljskim putovanjima.

Želite li se s nama razvijati? Želite li ostvariti svoje potencijale i biti primjer drugima? Želite li s nama razvijati društvo u kojem živimo?