Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom

“Djeca koja trebaju najviše ljubavi, traže to na najneobičnije načine.”

Zašto je osmišljena edukacija “Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom”?

Kod sve većeg broja djece prepoznaju se poteškoće u emocionalnom razvoju i/ili u ponašanju. Te poteškoće ponekad se pojavljuju samo unutar obitelji, no često ne ostaju samo u okviru obitelji. Cijeli niz stručnjaka koji rade s djecom (odgojiteljice, učiteljice, psihologinje, pedagoginje, logopedinje itd.) na neki način se susreću s tim poteškoćama. Istovremeno, klasični oblici edukacija stručnjaka za rad s djecom rijetko uključuju terapeutsku igru kao medij interakcije i intervencije. Igra kao medij komunikacije je istovremeno najprimjerenija djetetovom svijetu, načinu razmišljanja i razvojnim mogućnostima.

“Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom” kroz 70 školskih sati će vam omogućiti da bolje razumijete djetetov svijet te da razvijete vještine komunikacije koje pomažu u povezivanju s emocionalno otuđenim djetetom. Ovo razumijevanje je baza za rješavanje bilo kakvog problema jer omogućava stručnjaku da lakše ostvari kontakt i komunikaciju s djetetom.

Kome je edukacija namijenjena?

  • stručnim suradnicima poput psihologa, pedagoga, socijalnih pedagoga, edukacijskih rehabilitatora, socijalnih radnika, psihijatara, logopeda
  • odgajateljima i učiteljima koji rade u manjim odgojnim skupinama

Koje su teme radionica?

1. radionica: Vještine nedirektivne terapije igrom
2. radionica: Osnovne tehnike za rad u pijesku i kreiranje terapeutskih priča
3. radionica: Korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom: crtež i lutke
Supervizija
4. radionica: Integracija znanja i certifikacija

Tko vodi edukaciju?

Tea Knežević

Tea ima više od 10 godina iskustva terapijskog rada s djecom i roditeljima. Kao registrirana terapeutkinja igrom, u radu koristi različite modalitete (figurice, pijesak, lutke, kreativne materijale...), a autorica je i dvadeset i osam terapeutskih priča (vezano uz socio-emocionalni aspekt razvoja) prevedenih i izdanih u četiri države. Također, kroz iskustvo educiranja brojnih stručnjaka koji rade s djecom Tea je stekla uvid u razne izazove u radu s djecom u različitim okruženjima stoga Teine edukacije sadrže puno konkretnih primjera te konkretnih i praktičnih odgovora na pitanja polaznika.

Kako je edukacija organizirana?

Prva radionica “Vještine nedirektivne terapije igrom” održava se kroz tri dana (subota, nedjelja, ponedjeljak) pri čemu svaki dan počinjemo u 9.30 i završavamo u 17.00. Druge dvije radionice organizirane su na način da se provode kroz dva vikenda (subota i nedjelja) pri čemu svaki dan počinjemo u 9.30 a završavamo u 17.00. Svaki dan je koncipiran od 4 bloka u trajanju od 90-110 minuta. Između blokova predviđene su dvije kraće pauze (15 minuta) te jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta. Supervizija je organizirana online u dvije odvojene grupe u koje će se polaznici podijeliti prema svojim mogućnostima (jedna grupa od 8 do 14h, druga od 15 do 21h). Certifikacijski dan održava se uživo te također počinje u 9h i završava u 15h.

Što je specifično za naše edukacije?

Za nas je svaki polaznik jedinstven te želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala.

Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnih obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.

Upravo su zato naše edukacije iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli integrirati u svoju praksu. Smatramo, a i praksa nam to opetovano dokazuje, da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.

U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, emocionalnom podrškom, novim vještinama ili nečem sličnom.

U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju.

Cijena edukacije: 880,00 €*

Po prijavi na edukaciju polaznik uplaćuje 150,00 eura administrativne naknade, a ostatak iznosa (730,00 eura) dogovara obročno plaćanje ili plaća ukupan iznos – prema osobnom izboru.

*Plaćanje je moguće u 5 rata.

*Cijena s popustom: 815,00 € vrijedi za: prijavu dvoje i više stručnjaka iz iste ustanove i za one koji su prethodno pohađali program(e) (Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju, TA 101, Integrativna psihoterapija igrom, TA 202, Darovita djeca)

Cijena uključuje:

  • 62 školska sata stručne edukacije
  • 8 školskih sati grupne supervizije
  • Potvrdu o sudjelovanju za 70 sati stručne edukacije
  • Osvježenja u pauzama
  • Pisane materijale (skriptu) i knjigu “Terapija igrom, 2.izdanje” autorice Tatjane Gjurković

Sljedeći termin održavanja edukacije:

Želite li se s nama razvijati? Želite li ostvariti svoje potencijale i biti primjer drugima? Želite li s nama razvijati društvo u kojem živimo?