Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju

“Lakše je upoznati nekoga kroz sat vrmena igre nego kroz cijelu godinu razgovora. – Platon”

Zašto je osmišljena edukacija “Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju”?

Radeći u odgojno-obrazovnim ustanovama, uočili smo da postoji manjak edukacija usmjerenih na osvještavanja važnosti socio-emocionalnog razvoja djeteta i pružanja konkretnih ideja i podrške odgojno-obrazovnim djelatnicima kako pomoći djeci u tom području. Također, svjesne smo kako je baš to područje najmanje pokriveno u  fakultetskim programima.

Promatrajući djecu u odgojno-obrazovnim skupinama, uočili smo da ima mnogo djece kojoj je potrebna podrška, podržavajuća riječ i  aktivnost koja će im pomoći da se bolje osjeća, da lakše surađuju te da lakše prate socijalna pravila i zahtjeve. Roditelji te djece također vrlo često trebaju dodatnu podršku i pomoć što je ponekad teško pružiti jer naravno da je vrlo osjetljivo ukazati roditelju na važnost promjene nekog obrasca ili ponašanja spram djeteta.

Ova iskustva u direktnom radu, potaknula su nas da kreiramo edukaciju “Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju” koji smo počele voditi još 2015. godine. Cilj edukacije je naučiti stručnjake kako da koristiti vještine iz terapije igrom u grupnom radu s obzirom na potrebe specifičnog djeteta.

Osim na dijete, na individualnoj i grupnoj razini, stručnjaci će naučiti kako da komuniciraju s djetetovim roditeljem tako da ih roditelj “čuje” i da prodube svoju suradnju. Edukacija sadrži 120 školskih sati raspoređenih u 10 radionica tijekom godine dana te je podržana od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja koji je preporučuju. Do sada je edukaciju pohađalo preko 500 stručnjaka_inja!

 

Koji je cilj edukacije?

Kroz teme radionica želimo ostvariti tri osnovna cilja edukacije:

  • da stručnjak bolje razumije individualne socio-emocionalne potrebe djeteta
  • da stručnjak nauči koristiti terapeutsku igru i komunikaciju na način da odgovori na djetetove potrebe u grupnom kontekstu
  • da stručnjak nauči kako da produbi suradnju s roditeljima na način da i oni odgovaraju na djetetove socio-emocionalne potrebe

Koje su teme radionica?

1. Osnove terapije igrom
2. Dječji mozak i emocionalno povezivanje
3. Temperament djeteta, stručnjaka, roditelja
4. Vještine nedirektivne terapije igrom
5. Anksiozna djeca
6. Agresivno ponašanje
7. Senzorna integracija i poremećaji iz spektra autizma
8. Djeca s elementima ADHD-a i darovita djeca
9.Dijete i stresne promjene
10. Integracija stečenog znanja, certifikacija

Kako je edukacija organizirana?

Edukacija je raspodijeljena u 10 radionica koje se održavaju jedanput mjesečno – petak popodne (16.30- 20.00) i subotu (9.30 – 17.00).

Svaki dan je koncipiran od 4 blokova u trajanju od 90-120 minuta. Između blokova predviđene su kraće pauze. Subotom je predviđena i jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta.

Tko vodi edukaciju?

Tea Knežević - pročitajte biografiju ovdje.
Marina Milković - pročitajte biografiju ovdje.

Što je specifično za naše edukacije?

Za nas je svaki naš polaznik jedinstven stoga želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala. Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnog obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.

Upravo zato naše edukacije su iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli integrirati u svoju praksu. Smatramo a i praksa nam to opetovano dokazuje da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.

U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, emocionalnom podrškom, novim vještinama, konkretnim primjerima ili nečem sličnom.

U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju.

Cijena edukacije: 890,00 €
*Moguće je plaćati do maksimalno 10 rata

Po prijavi na edukaciju polaznik uplaćuje 150,00 eura administrativne naknade, a ostatak iznosa (740,00 eura) dogovara obročno plaćanje ili plaća ukupan iznos – prema osobnom izboru.

*Niža cijena, od 800,00 € po osobi vrijedi za dvoje i više stručnjaka iz iste ustanove ili za polaznike koji su sudjelovali u nekoj od edukacija Centra Proventus.

Cijena uključuje:

  • 120 školskih sati stručne edukacije
  • Potvrdu o sudjelovanju na edukaciji
  • Pisane materijale
  • Osvježenja u pauzi

Sljedeći termin održavanja edukacije:

Želite li se s nama razvijati? Želite li ostvariti svoje potencijale i biti primjer drugima? Želite li s nama razvijati društvo u kojem živimo?