Darovita djeca – prepoznavanje, razumijevanje, usmjeravanje unutarnjeg svijeta darovite djece
Zašto je osmišljena edukacija “Darovita djeca – prepoznavanje, razumijevanje, usmjeravanje unutarnjeg svijeta darovite djece”?
Kroz svoj rad sa djecom i roditeljima ali i kroz život općenito susrele smo se mnogo puta sa dječicom (i kasnije odraslim osobama) koje prati izrazit osjećaj usamljenosti. Nerijetko su nam znala reći (bilo verbalno ili kroz igru) kako ih drugi ne razumiju, kako nerijetko krivo tumače ono što oni misle, osjećaju ili čine.
U želji da pronađemo način kako da im pokažemo da nisu sami, da ima nekoga tko ih razumije, tko želi upoznati njihov unutarnji svijet koji je doista drugačiji od drugih, kreirale smo edukaciju „Darovita djeca – prepoznavanje, razumijevanje, usmjeravanje unutarnjeg svijeta darovite djece“.
Edukacija ima dodatnu vrijednost jer je ista prepoznata i preporučena od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Kome je edukacija namijenjena?
Namijenjena je:
Odgajateljima, psiholozima, terapeutima, pedagozima, učiteljima, socijalnim djelatnicima…
Što ćeš naučiti?
– Različite poglede na darovitost
– O unutarnjem svijetu darovite djece
– Što sve ukazuje na darovitost
– O senzibilnosti darovite djece
– Što kada se utvrdi darovitost djeteta – zakonski okviri i propisi
– “Meni je dosadno!” – darovito dijete u odgojno obrazovnom sustavu
– Darovitost u različitim područjima inteligencije
– Kako osnaživati darovito dijete
– Kako postaviti granice darovitom djetetu
Tko vodi edukaciju?
Kako je edukacija organizirana?
Edukacija će se održati kroz ukupno četiri termina: petkom 16.30 do 20.00 i subotom 9.30 do 17.00.
Po čemu su naše edukacije posebne?
Stručnjaci Centra Proventus iza sebe imaju višegodišnje iskustvo u radu s djecom i darovitom djecom. Osim toga, kroz višegodišnju suradnju s odgojno-obrazovnim institucijama upoznati smo s najčešćim problemima s kojima se susreću stručnjaci koji rade s djecom a kroz konzultacije za roditelje imaju dobar uvid u poteškoće s kojima se nose roditelji, posebice roditelji darovite djece. Cijeli taj spektar znanja i iskustava omogućuje im da edukaciju maksimalno prilagode izravnim potrebama korisnika.
Za nas svaki polaznik je jedinstven te želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala. Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnih obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu našeg prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.
Upravo zato naše edukacije su iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli odmah integrirati u svoju praksu. Smatramo a i praksa nam to opetovano dokazuje da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.
U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, za emocionalnom podrškom, za novim vještinama ili nečem sličnom.
U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju. U nastavku su izjave nekih od naših dosadašnjih polaznika:
„Edukacija je bila detaljna i osvijestila me za boljim razumijevanjem darovitog djeteta. Edukacija me je potaknula o dubljem razmišljanju o djeci i njihovom ponašanju. Voditeljica je vrlo stručno i uz primjere predočila nazočnima tko su darovita djeca, i kako raditi s njima, tj. kako ih bolje razumjeti.“
„Program je bio koristan za rad u našoj struci, dinamičan s mnoštvom konkretnih primjera iz prakse.“
„Zanimljivo vođena edukacija. Pomaže u svakodnevnom obrazovnom radu, pogotovo primjeri aktivnosti.“
„Edukacija vrlo interesantna i poučna. Voditeljica strašno s kojom lakoćom prezentira pripremljeni sadržaj. Uvažava mišljenja sudionika i daje svoje prijedloge za rad.“
„A što reći! Davno nisam prisustvovala ovako interesantnom programu kao i radu voditeljice. U kojem je pažnja konstantna, bez ”opadanja”. Interesantno, i teorija i praksa. Nisam imala osjećaj višesatnog vremena, već da je prošlo u trenutku.“
„Sadržaj programa je jasno prikazan s puno primjera iz prakse. Voditeljica je stručna i jasna u iznošenju sadržaja.“
„Do samog kraja je uspjela održati našu pažnju. Aktivno smo sudjelovali (iskustva, pitanja).“
„Smjernice iz prezentiranog dijela koje se mogu iskoristiti u praksi.“
„Potvrda postojećih saznanja koje nam se educiranjem nadogradilo. Osnažiti se.“
„Promišljanje, izlaženje iz okvira ‘rutine’.“
Cijena edukacije: 500 € – 3.768,39 kn*
*Cijena s popustom: 3 600 kn – 477.80 € vrijedi za: prijavu dvoje i više stručnjaka iz iste ustanove i za one koji su prethodno pohađali program(e) (Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju, TA 101, TA 202, Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom)
Cijena uključuje:
48 školskih sati stručne edukacije
Pisane materijale
Certifikat o sudjelovanju na edukaciji