Radionica: Rad s roditeljima – izazovi dvostrukih ciljeva i odnosa

Radionica: Rad s roditeljima – izazovi dvostrukih ciljeva i odnosa

Radionica je namijenjena psihoterapeutima, psiholozima, logopedima, edukacijskim-rehabilitatorima, socijalnim pedagozima, socijalnim radnicima, radnim terapeutima, pomoćnicima u nastavi kao i svim drugima koji rade s djecom i roditeljima

Ova radionica ponudit će praktično iskustvo kako promišljati o radu s roditeljima djece s kojom radite.

U radu s djecom fokusirani smo na određene ciljeve koje želimo ostvariti. No paralelno radu s djetetom, važno je ostvariti kvalitetan odnos i komunikaciju s roditeljima. Kako prioritizirati načine rada s djetetom i s njegovim roditeljima često može biti izazov.
Primjerice, ponekad je teško izabrati kako uključiti roditelja u proces; ponekad postoje različite razine osviještenosti u razumijevanju situacije i ciljeva u radu s djetetom; ponekad je izazov kako, u kojem trenutku i koliko educirati roditelje; ponekad je izazovno procijeniti kako pratiti i odgovarati na potrebe roditelja a kako voditi računa o djetetovim potrebama.

Ovakve i slične situacije uvelike utječu na kvalitetu, brzinu i ishod tretmana bilo da se radi o psihoterapiji, logopedskom, rehabilitacijskom ili nekom drugom obliku rada s djetetom i roditeljima, stoga je važno o njima promišljati i usavršavati svoje kompetencije i sigurnost u ovom području.

Voditeljice radionice:
Tatjana Gjurković, mag.psych, psihoterapeutkinja, RPT-S, PTSTA-P
Renata Debartoli, mag.psych, integrativni dječji psihoterapeut

Kada: 6.-7.12.2019. od 9.30-17.00 oba dana
Ukupno 16 školskih sati stručne edukacije

Cijena radionice:1.560,00kn*
*Ova cijena vrijedi za uplate do 01.12.2019. nakon čega cijena iznosi 2.400,00kn

Cijena uključuje:
– pisane materijale
– potvrdu o sudjelovanju koju možete koristiti za dokazivanje stručnog usavršavanja (16 edukativnih sati)
– osvježenje tijekom pauza

Hodogram radionice: “Rad s roditeljima – izazovi dvostrukih ciljeva i odnosa”

PETAK
9.30 – 11.00 Uvod kroz iskustvenu vježbu
11.00 – 11.20 Pauza
11.20 – 13.00 Teorija: važnost potreba koje imamo
Iskustvena aktivnost
13.00 – 14.00 Pauza za ručak (u organizaciji polaznika)
14.00 – 15.15 Aktivnost: očekivanja koje imamo
15.15 – 15.30 Pauza
15.30 – 17.00 Istraživanje dvostrukih ciljeva

SUBOTA
9.30 – 11.00 Iskustvena vježba s ciljem povezivanja kako čujemo/slušamo
Teorija: načini komunikacije s roditeljima
11.00 – 11.20 Pauza
11.20 – 13.00 Demonstracija razgovor s roditeljem
Iskustvena vježba: igra uloga
13.00 – 14.00 Pauza za ručak (u organizaciji polaznika)
14.00 – 15.15 Iskustvena vježba: Ja u odnosu na- dijete/roditelja/širi kontekst
15.15 – 15.30 Pauza
15.30 – 16.30 Iskustvena vježba: igra uloga
16.30 – 17.00 Evaluacija i završetak

The event is finished.

Comments are closed.

preloader