
Predavač
-
Tatjana Gjurkovićmagistra psihologije, psihoterapeutkinja – certificirana transakcijska analitičarka (CTA), učiteljica i supervizorica transakcijske analize (TSTA)
Tatjana Gjurković (Hrvatska) je psihologinja, registrirana supervizorica u terapiji igrom (RPT-S), certificirana transakcijska analitičarka-psihoterapeutkinja (CTA-P) te edukatorica i supervizorica transakcijske analize (TSTA-P) s EATA i ITAA certifikatima. Svoje prve radno iskustvo stekla je u vrtiću, gdje je prepoznala važnost i nužnost rada s djecom i roditeljima. To ju je potaknulo na daljnju specijalizaciju u terapiji igrom, uz obrazovanje iz transakcijske analize. Osnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., te glavna voditeljica tečajeva i supervizorica u Institutu Ama Dablam za relacijsku psihoterapiju i edukaciju. Radi s djecom, odraslima i grupama te se aktivno zalaže za promicanje mentalnog zdravlja i korisnosti psihoterapije za sve dobne skupine. Organizatorica je brojnih edukacijskih programa s gostujućim predavačima iz područja terapije igrom i transakcijske analize. Suautorica je više od 20 terapijskih slikovnica i autorica knjige o terapiji igrom.
Uvodna radionica Integrativne psihoterapije igrom
Cilj uvodne radionice Integrativne psihoterapije igrom je dati pregled integrativnog modela terapije igrom koji se može koristiti za nadogradnju postojećih znanja i vještina ili kao uvod u program Integrativna psihoterapija igrom. Radionica će biti edukativnog i iskustvenog karaktera.
Uvodna radionica integrativne psihoterapije igrom namijenjena je svim zainteresiranim psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima koji razmišljaju o upisu dodatnog posebnog obrazovanja za psihoterapijski rad s djecom i adolescentima.
Na ovoj uvodnoj radionici polaznici će imati priliku upoznati glavnu edukatoricu programa, iskusiti njen stil podučavanja i naučiti o osnovama integrativnog modela terapije igrom autora Lorri Yasenik i Kena Gardnera (2004, 2012). Model razlikuje dvije dimenzije koje se prate tijekom psihoterapijskog rada s djecom i adolescentima: svjesnost klijenta o problemu i uključenost psihoterapeuta u proces, bilo kroz direktivni i/ili nedirektivni pristup. Ove dvije dimenzije stvaraju četiri kvadranta koji opisuju kada, kako i zašto koristiti svaki od kvadranata.
Donošenjem Zakona o psihoterapijskoj djelatnosti i Pravilnika o posebnom dodatnom obrazovanju za rad s djecom i adolescentima, propisani su uvjeti i obveze koje mora ispunjavati psihoterapeut ili savjetodavni terapeut za rad s ovom populacijom. Edukacija Integrativna psihoterapija igrom pažljivo je osmišljena i usklađena sa navedenim propisima te dodatno usklađena sa standardima Europske interdisciplinarne organizacije za terapijske usluge za djecu i mlade (EIATSCYP), a time i standardima Europske organizacije za psihoterapiju (EAP).
Program Integrativna psihotearpija igrom verificiran je od strane Hrvatske komore psihoterapeuta.
Sudionici će dobiti potvrdu o pohađanju Uvodne radionice integrativne psihoterapije igrom.
Teme radionice uključuju:
- Što je integrativni model terapije igrom?
- Dvije dimenzije integrativnog modela terapije igrom
- Pregled četiri kvadranta integrativnog modela terapije igrom
- Razumijevanje svakog kvadranta kroz studiju slučaja i iskustvene vježbe
- Predstavljanje programa Integrativna psihoterapija igrom
- Pitanja i odgovori vezani uz sadržaj radionice i program Integrativna psihoterapija igrom
Kada: 14.06.2025. od 09:30 – 17:00 sati
Cijena: 100 eur
Gdje: Centar Odvaži se, Ilica 388, Zagreb
Voditeljica radionice Tatjana Gjurković. Tatjana je psihologinja, psihoterapeutkinja za djecu i odrasle (CTA-P), učiteljica i supervizorica iz transakcijske analize – smjer psihoterapija (TSTA-P). Radi u Ama Dablam Institutu za relacijsku psihoterapiju i edukaciju Centru Proventus u Zagrebu.
Autorica je knjige “Terapija igrom: Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim”, ko-autorica brojnih terapeutskih slikovnica za djecu te ko-autorica članka “Treatment Stages in Working with Children: An Approach Rooted in Transactional Analysis and Play Therapy” objavljenog u Transactional Analysis Journal (TAJ).
Njena uska specijalnost su povezivanje verbalne i ekspresivne terapije kroz sadašnji trenutak. U svom radu posebnu pozornost stavlja na razvoj odnosa sa klijentom, supervizantom, edukantom pozivajući da ko-kreiraju priliku za rast, razvoj i učenje.
Radionica će se održati na hrvatskom jeziku.
Prijava