Predavači
-
Tatjana Gjurkovićmagistra psihologije, psihoterapeutkinja – certificirana transakcijska analitičarka (CTA), učiteljica i supervizorica transakcijske analize (TSTA)Tatjana Gjurković (Hrvatska) je psihologinja, registrirana supervizorica u terapiji igrom (RPT-S), certificirana transakcijska analitičarka-psihoterapeutkinja (CTA-P) te edukatorica i supervizorica transakcijske analize (TSTA-P) s EATA i ITAA certifikatima. Svoje prve radno iskustvo stekla je u vrtiću, gdje je prepoznala važnost i nužnost rada s djecom i roditeljima. To ju je potaknulo na daljnju specijalizaciju u terapiji igrom, uz obrazovanje iz transakcijske analize. Osnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., te glavna voditeljica tečajeva i supervizorica u Institutu Ama Dablam za relacijsku psihoterapiju i edukaciju. Radi s djecom, odraslima i grupama te se aktivno zalaže za promicanje mentalnog zdravlja i korisnosti psihoterapije za sve dobne skupine. Organizatorica je brojnih edukacijskih programa s gostujućim predavačima iz područja terapije igrom i transakcijske analize. Suautorica je više od 20 terapijskih slikovnica i autorica knjige o terapiji igrom.
-
Lidija Pavlikmagistra edukacijske rehabilitacijeRođena je 1992. u okolici Koprivnice. Završava, 2016. , studij edukacijske rehabilitacije na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, nakon čega se zapošljava u Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Podravsko sunce. Tamo sedam godina radi kao učitelj rehabilitator i za to vrijeme, iz potrebe da svojim korisnicima i njihovim obiteljima bude stručna i topla podrška, polazi usavršavanja u području senzorne integracije, transakcijske analize i terapije igrom.
2019. upisuje naprednu edukaciju iz transakcijske analize – smjer psihoterapija, a 2024. i integrativnu psihoterapiju igrom. Kao edukantica pod supervizijom 2023. otvorila je svoj savjetodavni centar Rudnik sreće u Velikoj Gorici. Tamo radi s djecom, adolescentima i odraslima sa željom da taj rad bude u službi podizanja svijesti o važnosti emocionalne i psihološke dobrobiti – sve s ciljem podizanja kvalitete života.
-
Lorena Leskovarmag. paed. soc.Rođena je 1991. U Zaboku. Početkom 2016. Godine završava studij socijalne pedagogije na Edukacijsko – rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu i zapošljava se u Centru za socijalnu skrb
Zabok. Nakon toga radi na različitim pozicijama u udrugama, školama, Centrima za odgoj i obrazovanje u Zagrebu i okolici uglavnom s neurodivergentnom djecom i mladima. Tijekom
2017. godine upisuje naprednu edukaciju iz transakcijske analize – smjer psihoterapija. U međuvremenu završava i specijalistički studij iz Rane intervencije u edukacijskoj rehabilitaciji te se usavršava u području terapije igrom, neurodivergentnosti, rada s tijelom, disanjem. Tijekom 2024. godine upisuje integrativnu psihoterapiju igrom. Kao edukantica pod
supervizijom 2022. otvorila je svoj centar Emocean u Zagrebu gdje radi s mladima i odraslima. Ujedno radi i s djecom i mladima na području Pregrade kao suradnica Društva naša djeca Pregrada.
TA 151: Program za osobni rast i razvoj
Kroz posljednjih deset godina, otkako provodimo uvodnu edukaciju iz transakcijske analize (TA 101), primjećujemo velik interes polaznika za nastavkom i produbljivanjem razumijevanja TA koncepata te njihovom primjenom u osobnom i profesionalnom životu. I dok se dio polaznika odlučuje upisati naprednu edukaciju iz transakcijske analize (TA 202), postoji i značajan broj onih koji žele nastaviti učiti o svom unutarnjem svijetu, prepoznavati svoje ili tuđe obrasce, učiti o komunikaciji, ali bez namjere mijenjanja profesije, što napredna edukacija u pravilu podrazumijeva.
Upravo zato osmislili smo novi program koji omogućuje učenje i osobni rast kroz transakcijsku analizu, u sigurnom i strukturiranom okruženju.
Program polaznicima pruža jednostavan i razumljiv okvir za prepoznavanje i razumijevanje obrazaca emocija, misli i ponašanja, te ih podržava u primjeni tih uvida u svakodnevnom životu i namijenjena je svima zainteresiranim za ovo područje bez obzira na obrazovanje i stupanj poznavanja transakcijske analize.
Program se sastoji od 11 psihoedukativno-iskustvenih radionica, odnosno ukupno 27,5 školskih sati rada na sebi. Teme i vježbe bit će unaprijed pripremljene, a program ima i jasnu razvojnu i terapeutski podržavajuću komponentu.
Program je koncipiran tako da svaki polaznik ima dovoljno prostora za vlastiti proces, refleksiju i osobno iskustvo.
Teme:
1. Istraživanje unutarnjih obrazaca razmišljanja, osjećanja i ponašanja. (Ego stanja)
2. Kako se razmjenjuju poruke između dvoje ljudi — sve što kažemo, učinimo ili pokažemo drugoj osobi i kako ona odgovori. (Transakcije)
3. Načini na koje možemo primiti ili pružiti psihološku pažnju koja nam je nužna da bismo mogli biti dovoljno dobro. Priznanje da netko postoji kroz npr. osmijeh, pogled, pohvalu, kritiku… (Stroukovi)
4. Razumijevanje dinamike u odnosu gdje postoji prevelika međuovisnost, odnosno jedna strana preuzima previše, a druga premalo odgovornosti. (Simbioza)
5. Upoznavanje sa ponovljenim obrascima komunikacije koji mogu djelovati kao normalna razmjena, ali završavaju lošim osjećajem kod jedne ili obje osobe. (Psihološke igre)
6. Predstavljanje modela u kojem možemo sebe ili drugoga prepoznati u nekoj od tri uloge – Spasitelj, Progonitelj ili Žrtva te kako izaći iz nepoželjnog obrasca komunikacije. (Drama trokut)
7. Stanje ignoriranja postojanja nekog problema, njegova značenja ili važnosti, mogućnosti promjene ili vlastite sposobosti djelovanja. (Otpisivanje)
8. Istraživanje temeljnih uvjerenja o sebi i drugima. (Životne pozicije)
9. Istraživanje „nesvjesne životne priče“ koju oblikujemo još u djetinjstvu na temelju poruka od strane značajnih odraslih, društva, religije…, a koja utječe na kasnije odluke i ponašanje. (Skript i skriptna matrica)
10. Istraživanje poruka koje smo eksplicitno ili implicitno dobili od roditelja i okoline i koji utjecaj te poruke imaju na nas danas. (Skript – driveri i zabrane)
11. Istraživanje međusobno povezanih skriptnih vjerovanja, očekivanja, zabrana, drivera i obrazaca ponašanja koji se održavaju i reproduciraju između članova obitelji (ili drugih važnih skupina) kroz transakcije, igre i nesvjesne dogovore. (Skriptni sustav)
Radionice se održavaju srijedom od 18:00 do 20:30, dva puta mjesečno u Centru Proventus, Rudeška 179, Zagreb.
Cijena pojedinačne radionice je 60 eura a cijena ciklusa od 11 radionica je 660 eura.
*za prijave do 20.12.2025 odobravamo popust od 15% za cjelokupan program pa je cijena 561 eura
*nije moguće pohađati pojedine radionice
Prijava