Organizator

Ama Dablam Institut za relacijsku psihoterapiju i edukaciju
Ama Dablam Institut za relacijsku psihoterapiju i edukaciju
Email
info@adtraininginstitute.com
Website
AD Psychotherapy Institute
Read More

Lokacija

Online (Zoom platforma)
Zoom

Više informacija

Read More

Date

stu 14 - 16 2025

Time

5:00 pm

Cijena

120.00 €

Oznake

Otvoreno

Sand tray terapija kroz sve životne faze: Regulacija i tretman anksioznosti kod djece, adolescenata i odraslih

  • Trajanje: 3 dana

  • Vrijeme održavanja: 17:00 – 21:00

  • Datumi: od 14. do 16. studenog 2025.

  • Način održavanja: Online

  • Cijena: €120.00

  • Jezik: Engleski

  • CPD certifikat: 16 sati kontinuiranog stručnog usavršavanja

Ova radionica namijenjena je stručnjacima za mentalno zdravlje, studentima psihoterapije, psihoterapeutima i terapeutima za savjetovanje koji žele naučiti više o korištenju terapije pomoću pijeska (Sand tray terapije) s djecom, adolescentima i odraslima.

NAPOMENA: Potrebno je osnovno iskustvo u Sand tray terapiji.

Opis radionice

Pridružite se dr. Garrett na detaljnom istraživanju načina na koje se anksioznost ispoljava kroz različite faze života – kod djece, tinejdžera i odraslih. Ova edukacija pokriva česte dijagnoze anksioznosti, praćenje simptoma i izazove diferencijalne dijagnoze. Sudionici će naučiti kako koristiti Sand tray terapiju kao dinamičan alat unutar terapije igrom za podršku klijentima u suočavanju i istraživanju anksioznosti. Kroz integraciju tehnika iz rješenjima usmjerenih i kognitivno-bihevioralnih terapija igrom, polaznici će steći konkretne strategije za poticanje vještina rješavanja problema i smanjenje simptoma.

Ključne teme uključuju razumijevanje promjena koje nastaju kroz terapiju igrom usmjerenu na dijete i pomažu u ublažavanju anksioznosti, odabir prikladnih procjena za praćenje napretka, te suradnju s roditeljima i učiteljima u pružanju podrške djeci koja se bore s anksioznošću – sve to unutar okvira Sand tray terapije. Ova praktična edukacija osposobljava stručnjake za mentalno zdravlje s alatima i uvidima za učinkovitu primjenu Sand tray terapije u različitim kulturnim kontekstima, pritom se baveći i stigmatizacijom te poboljšavajući ishode liječenja.

Ciljevi učenja

Na kraju ove radionice, sudionici će moći:

  • Identificirati i opisati najčešće dijagnoze anksioznosti kod djece, adolescenata i odraslih.

  • Objasniti neuroznanost anksioznosti i njen utjecaj na emocionalnu regulaciju unutar i izvan terapijske sobe.

  • Analizirati kako kulturološka pozadina terapeuta utječe na doživljaj i tretman anksioznosti kroz Sand tray terapiju unutar terapije igrom.

  • Ispitati kako kulturna pozadina klijenta oblikuje doživljaj stigme i učinkovitost tretmana anksioznosti primjenom Sand tray terapije u terapiji igrom.

  • Jasno izložiti razloge za korištenje Sandtray terapije igrom u tretmanu anksioznih poremećaja unutar terapijskog odnosa.

  • Pokazati temeljno razumijevanje Sand tray terapijskih tehnika.

  • Prepoznati i primijeniti tri vrste alata iz Sand tray terapije prikladne za rad s klijentima koji doživljavaju anksioznost.

  • Primijeniti tri direktive iz Rješenjima usmjerene terapije igrom u okviru Sand tray terapije za ublažavanje simptoma anksioznosti.

  • Koristiti tri direktive iz Kognitivno-bihevioralne terapije igrom unutar Sand tray terapije za upravljanje anksioznošću.

  • Razviti 3–5 personaliziranih direktiva u Sand tray terapiji koje su prilagođene specifičnim dijagnozama i kategorijama anksioznosti.

  • Odabrati i primijeniti najmanje tri instrumenta za procjenu napretka u smanjenju simptoma anksioznosti u terapiji igrom.

  • Pružiti najmanje tri konkretna savjeta ili resursa za učinkovitu suradnju s roditeljima i učiteljima u podršci djeci s anksioznošću unutar terapije igrom.

Ovo bogato iskustvo učenja pružit će sudionicima povjerenje u njihovu sposobnost integriranja Sand tray terapije u vlastitu praksu, pružajući transformativnu skrb klijentima s anksioznošću u svim životnim fazama.

O Dr. Ashley Garrett

Dr. Ashley Garrett doktorirala je edukaciju i superviziju savjetodavnih terapeuta (Walden University), a posjeduje i specijalistički stupanj iz obrazovanja, te magisterij iz agencijskog savjetovanja (Jacksonville State University). Licencirana je supervizorica za profesionalne savjetodavne terapeute (#0856), nacionalno certificirana savjetnica, registrirana terapeutkinja igrom–supervizorica, te ovlaštena klinička supervizorica prema CCE standardima (ACS #4357).

Od 2009. godine vodi privatnu praksu usmjerenu na savjetovanje djece, adolescenata, roditelja, obitelji i odraslih s izazovima povezanim s anksioznošću, tugom, traumom i poteškoćama u odnosima. Aktivna je članica brojnih stručnih udruženja te redovito vodi supervizije i edukacije diljem SAD-a i međunarodno.

U slobodno vrijeme voli čitati, putovati i baviti se vrtlarstvom.

Prijava
  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

Submit a Comment