
Predavači
-
Tea Kneževićmagistra je psihologije, terapeutkinja igrom i praktičarka transakcijske analize
Tea Knežević (Hrvatska) je psihologinja, terapeutkinja za igru (RPT) i polaznica edukacije iz transakcijske analize. Suosnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., gdje provodi psihoterapiju s djecom i odraslima te vodi brojne edukacijske programe za stručnjake. Autorica je više od 20 slikovnica koje sadrže terapeutske priče za djecu. Od 2012. godine Tea je aktivno uključena u rad Centra Proventus. Iste godine postaje praktičarka neurolingvističkog programiranja i započinje edukaciju u različitim područjima terapije igrom. Ističe svoje obrazovanje u integrativnom pristupu terapiji igrom, terapiji igrom usmjerenoj na dijete, filijalnoj terapiji igrom i ekspresivnim tehnikama. Trenutno završava naprednu edukaciju iz transakcijske analize. Navodi dodatne značajne edukacije za svoj rad, uključujući “Trauma, tijelo i mozak” dr. Van der Kolka, “Neurobiologija odnosa” dr. Siegela, te edukaciju iz EMDR-a. Piše i provodi razne projekte te surađuje s brojnim medijima kako bi promovirala važnost mentalnog zdravlja za pojedince i društvo u cjelini.
-
Tatjana Gjurkovićmagistra psihologije, psihoterapeutkinja – certificirana transakcijska analitičarka (CTA), učiteljica i supervizorica transakcijske analize (TSTA)
Tatjana Gjurković (Hrvatska) je psihologinja, registrirana supervizorica u terapiji igrom (RPT-S), certificirana transakcijska analitičarka-psihoterapeutkinja (CTA-P) te edukatorica i supervizorica transakcijske analize (TSTA-P) s EATA i ITAA certifikatima. Svoje prve radno iskustvo stekla je u vrtiću, gdje je prepoznala važnost i nužnost rada s djecom i roditeljima. To ju je potaknulo na daljnju specijalizaciju u terapiji igrom, uz obrazovanje iz transakcijske analize. Osnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., te glavna voditeljica tečajeva i supervizorica u Institutu Ama Dablam za relacijsku psihoterapiju i edukaciju. Radi s djecom, odraslima i grupama te se aktivno zalaže za promicanje mentalnog zdravlja i korisnosti psihoterapije za sve dobne skupine. Organizatorica je brojnih edukacijskih programa s gostujućim predavačima iz područja terapije igrom i transakcijske analize. Suautorica je više od 20 terapijskih slikovnica i autorica knjige o terapiji igrom.
Program Integrativna psihoterapija igrom 2026
Sa zadovoljstvom vas pozivamo da se pridružite našoj trećoj generaciji polaznika programa Integrativna psihoterapija igrom. Program počinje u siječnju 2026. godine, a s ciljem stjecanja kompetencija za psihoterapijski rad s djecom i adolescentima.
Riječ je o sveobuhvatnom programu namijenjenom psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima koji žele naučiti kako provoditi psihoterapiju s djecom, adolescentima uključujući u to rad njihove skrbnike i širi kontekst (suradnja sa vrtićima, školama i sl.).
Program pruža praktične vještine i teorijsko znanje za korištenje ekspresivnih tehnika – poput igre, umjetnosti, lutaka, metafora i pijeska – u svrhu emocionalnog iscjeljenja i razvoja.
Program se bazira na teorijama iz: transakcijske analize, terapije igrom, teorije privrženosti, razvojne psihologije, neuroznanosti, psihopatologije i drugih srodnih područja.
Tijekom edukacije naučit ćete:
– Kako koristiti igru i razne kreativne i ekspresivne modalitete (lutke, pijesak, asocijativne karte, pokret, glazbu i dr.) u radu s djecom i adolescentima
– Kako prepoznati teme u igri i razumjeti djetetovu komunikaciju putem ponašanja
– Kako izrađivati i pratiti plan tretmana
– Kako raditi s problemima poput agresivnosti, anksioznosti, traume i dr.
– Kako surađivati s roditeljima i drugim stručnjacima
– Kako primjenjivati terapeutske vještine u individualnom, dijadnom i grupnom radu
Pridružite nam se u istraživanju kako igra, kreativnost i simboli mogu transformirati odnose i podržati dobrobit djece i mladih.
Trajanje programa: 310 školskih sati (obuhvaća: 17 radionica, 10 webinara i 9 supervizijskih susreta)
Način izvođenja: uživo u Zagrebu i online (webinari i supervizije)
Početak: 23.1.2026.
Jezik: Program će se izvoditi na hrvatskom i engleskom jeziku (bez prijevoda.)
Broj mjesta je ograničen.
Uvjeti prijave i selekcijski postupak:
* Završena edukacija za psihoterapeuta ili savjetodavnog terapeuta, odnosno za polaznike u završnoj godini edukacije – edukacija mora biti završena najkasnije do kraja ovog programa
* Pohađanje uvodne radionice o integrativnoj terapiji igrom.
* Mogućnost rada s djecom i adolescentima te primjene kompetencija iz programa
* Znanje engleskog jezika za praćenje radionica stranih edukatora i čitanje literature
* Ispunjen i poslan prijavni obrazac (uz prijavu je potrebno priložiti kopiju/presliku certifikata/dopuštenja HKPT-a ili evidenciju sati prethodne edukacije)
* Pristupanje selekcijskom intervjuu (online 15-minutni razgovor sa glavnom edukatoricom programa)
Za više informacija i/ili za Priručnik za program Integrativne psihoterapije igrom, pišite nam na: tatjana@adtraininginstitute.com
Glavna voditeljica programa Tatjana Gjurković. Tatjana je psihologinja, psihoterapeutkinja za djecu i odrasle (CTA-P), učiteljica i supervizorica iz transakcijske analize – smjer psihoterapija (TSTA-P). Radi u Ama Dablam Institutu za relacijsku psihoterapiju i edukaciju Centra Proventus u Zagrebu.
Autorica je knjige “Terapija igrom: Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim”, ko-autorica brojnih terapeutskih slikovnica za djecu te ko-autorica članka “Treatment Stages in Working with Children: An Approach Rooted in Transactional Analysis and Play Therapy” objavljenog u Transactional Analysis Journal (TAJ).
Njena uska specijalnost su povezivanje verbalne i ekspresivne terapije kroz sadašnji trenutak. U svom radu posebnu pozornost stavlja na razvoj odnosa sa klijentom, supervizantom, edukantom pozivajući da ko-kreiraju priliku za rast, razvoj i učenje.