
Predavači
-
Tatjana Gjurkovićmagistra psihologije, psihoterapeutkinja – certificirana transakcijska analitičarka (CTA), učiteljica i supervizorica transakcijske analize (TSTA)
Tatjana Gjurković (Hrvatska) je psihologinja, registrirana supervizorica u terapiji igrom (RPT-S), certificirana transakcijska analitičarka-psihoterapeutkinja (CTA-P) te edukatorica i supervizorica transakcijske analize (TSTA-P) s EATA i ITAA certifikatima. Svoje prve radno iskustvo stekla je u vrtiću, gdje je prepoznala važnost i nužnost rada s djecom i roditeljima. To ju je potaknulo na daljnju specijalizaciju u terapiji igrom, uz obrazovanje iz transakcijske analize. Osnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., te glavna voditeljica tečajeva i supervizorica u Institutu Ama Dablam za relacijsku psihoterapiju i edukaciju. Radi s djecom, odraslima i grupama te se aktivno zalaže za promicanje mentalnog zdravlja i korisnosti psihoterapije za sve dobne skupine. Organizatorica je brojnih edukacijskih programa s gostujućim predavačima iz područja terapije igrom i transakcijske analize. Suautorica je više od 20 terapijskih slikovnica i autorica knjige o terapiji igrom.
-
Tea Kneževićmagistra je psihologije, terapeutkinja igrom i praktičarka transakcijske analize
Tea Knežević (Hrvatska) je psihologinja, terapeutkinja za igru (RPT) i polaznica edukacije iz transakcijske analize. Suosnivačica je i direktorica Centra Proventus d.o.o., gdje provodi psihoterapiju s djecom i odraslima te vodi brojne edukacijske programe za stručnjake. Autorica je više od 20 slikovnica koje sadrže terapeutske priče za djecu. Od 2012. godine Tea je aktivno uključena u rad Centra Proventus. Iste godine postaje praktičarka neurolingvističkog programiranja i započinje edukaciju u različitim područjima terapije igrom. Ističe svoje obrazovanje u integrativnom pristupu terapiji igrom, terapiji igrom usmjerenoj na dijete, filijalnoj terapiji igrom i ekspresivnim tehnikama. Trenutno završava naprednu edukaciju iz transakcijske analize. Navodi dodatne značajne edukacije za svoj rad, uključujući “Trauma, tijelo i mozak” dr. Van der Kolka, “Neurobiologija odnosa” dr. Siegela, te edukaciju iz EMDR-a. Piše i provodi razne projekte te surađuje s brojnim medijima kako bi promovirala važnost mentalnog zdravlja za pojedince i društvo u cjelini.
Webinar za pomagače: Kako zamijeniti „gašenje požara“ s dugoročno značajnim utjecajem?
Za stručnjake koji rade s djecom i mladima
Kako zamijeniti „gašenje požara“ s dugoročno značajnim utjecajem?
- na dijete
- na adolescenta
- na obitelj
- na djetetovu odgojnu skupinu/razred/ustanovu koju pohađa
- na druge odrasle koji imaju utjecaj na dijete
- na društvo i posljedično na svijet kojeg smo dio
Na ovom besplatnom webinaru predstavit ćemo izazove koje primjećujemo kod pomagačkih profesija koje su usmjerene na prevenciju, podršku ili tretman djece, mladih i obitelji. Izazovi na radnim mjestima stručnih suradnika u vrtiću ili školi, djelatnika koji rade u obiteljskim centrima i sličnim radnim okruženjima postaju sve veći, kompleksniji, a problemi s mentalnim zdravljem djece i mladih rastu.
Sve to može doprinositi da se i stručnjaci osjećaju izloženijima i nesigurnijima u svoje profesionalne kompetencije, donošenje odluka vezano uz usmjerenost intervencija ili pak procjenu mogućnosti i načina promjene vezano uz neko dijete, mladu osobu ili obitelj.
- Koliko raditi izravno s djetetom, koliko se usmjeriti na obitelj, koliko na razred ili odgojnu skupinu?
- Koliko raditi na prevenciji, a koliko i kako pružati pomoć onima kojima je već nužno potrebna kroz intervencije?
Lakše je uočiti ono što blokira neku promjenu, ono što se „ne može“, ono što je prepreka nego uočiti prostor kada i gdje se ipak može.
Nešto.
Kako birati koji „nešto“ će zaista doprinijeti dugoročnoj promjeni i kako osnažiti druge da pronalaze što više prostora za davanje svog doprinosa da se „nešto“ ipak pomakne, pokrene, učini razlika.
Jer, problemi s mentalnim zdravljem rastu, a podršku nas pomagačkih profesija sve više će trebati ne samo djeca, mladi i obitelji, nego i naši kolege i kolegice, učitelji/ce, odgojitelji/ce i ostali.
Kroz ovaj webinar želimo ukazati na ove teme i pozvati i vas na promišljanje. Želimo zajedno istražiti što je to “nešto” u vašem kontekstu te vam pružiti podršku i smjernice kako to “nešto” možete ostvariti. Također, pružit ćemo osnovne informacije o edukaciji Savjetodavni rad s djecom i mladima te odgovoriti na vaša pitanja o ovom online programu. Spomenuti trogodišnji program obrađuje mnogo “nešto” pružajući vam osjećaj sigurnosti, svrhovitosti i podršku.
Webinar Kako zamijeniti „gašenje požara“ s dugoročno značajnim utjecajem? će održati psihologinje i psihoterapeutkinje Tea Knežević i Tatjana Gjurković.
Kada: srijeda, 14.5.2025. od 18.00 do 19.00
Prijava putem Zoom linka: https://us02web.zoom.us/meeting/register/QaU-GcQ8RqmyaXY50OKHbg
Broj sudionika je ograničen.
Webinar će se snimati.