Tatjana Gjurković je magistra psihologije, psihoterapeutkinja – certificirana transakcijska analitičarka (CTA), učiteljica i supervizorica transakcijske analize (TSTA) i registrirana terapeutkinja igrom – supervizorica (RPT-S).
Biografija
Tatjana Gjurković je 2007. godine diplomirala psihologiju u Zagrebu. Iste godine upisuje studij transakcijske analize sa velikom željom da postane psihoterapeut. 2008. godine se zapošljava u jednom gradskom zagrebačkom vrtiću kao psiholog što uvelike utječe na njezin daljnji profesionalni put. Promatrajući djecu o kojoj se skrbila za vrijeme njihovog boravka u vrtiću, primijetila je veliki broj djece s različitim socio-emocionalnim poteškoćama. To ju je motiviralo da dodatno upiše edukaciju iz terapije igrom. Prvi puta se iz tog područja educira 2010.godine, a potom je 2011. završava integrativnu terapiju igrom na Kanadskom Rocky Mountain Play Therapy Institutu. 2012. godine po prvi puta dovodi vodeće stručnjake iz terapije igrom u Hrvatsku kako bi što veći broj stručnjaka bio educiran iz ovog područja. 2014.godine postaje Registrirana terapeutkinja igrom te 2015. godine postaje certificirana transakcijska analitičarka – psihoterapeutkinja. 2016. stječe kvalifikacije za Privremenog učitelja i supervizora iz transakcijske analize te počinje voditi edukaciju iz transakcijske analize za buduće psihoterapeute. 2023.godine završava svoj formalni put edukacije u transakcijskoj analizi te stječe titulu Učiteljica i supervizorica iz transakcijske analize – smjer psihoterapija (TSTA-P).
Od 2010.godine Tatjana radi u Centru Proventus gdje provodi psihoterapiju po principima transakcijske analize i terapije igrom. Uz to drži različite radionice i edukacije za stručnjake mentalnog zdravlja i za roditelje. Voditeljica je različitih projekata sufinanciranih od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja i Grada Zagreba, ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom.
Njezinim zalaganjem Centar Proventus postaje prvi licencirani centar za provođenje edukacija iz područja terapije igrom u Hrvatskoj od strane Američke organizacije terapije igrom (APT). 2015.godine počinje voditi jedinstveni dvogodišnji program za psihoterapeute koji se dodatno žele subspecijalizirati u radu s djecom po principima terapije igrom.
Tatjana je dodatno educirana iz područja relacijske supervizije u sklopu European Centre for Psychotherapeutic Studies i Instituta za integrativnu psihoterapiju i savjetovanje IPSA te 2018.godine stječe diplomu iz ovog područja. Pruža usluge supervizije stručnjacima pomagačkih struka.
Autorica je knjige „Terapija igrom: Kako razviti vještine za razumijevanje djeteta i produbiti odnos s njim” te je ko-autorica mnogobrojnih terapeutskih slikovnica za djecu koje su prevedene na kineski, slovenski i srpski.
Svoje slobodno vrijeme najradije provodi aktivno u prirodi, planinareći ili biciklirajući dijeleći te dragocjene trenutke sa svojim najbližima a najčešće sa svojom djevojčicom, suprugom, psom Kolijem i Mačkom.