
Sand tray terapija kroz sve životne faze: Regulacija i tretman anksioznosti kod djece, adolescenata i odraslih
-
Trajanje: 3 dana
-
Vrijeme održavanja: 17:00 – 21:00
-
Datumi: od 14. do 16. studenog 2025.
-
Način održavanja: Online
-
Cijena: €120.00
-
Jezik: Engleski
-
CPD certifikat: 16 sati kontinuiranog stručnog usavršavanja
Ova radionica namijenjena je stručnjacima za mentalno zdravlje, studentima psihoterapije, psihoterapeutima i terapeutima za savjetovanje koji žele naučiti više o korištenju terapije pomoću pijeska (Sand tray terapije) s djecom, adolescentima i odraslima.
NAPOMENA: Potrebno je osnovno iskustvo u Sand tray terapiji.
Opis radionice
Pridružite se dr. Garrett na detaljnom istraživanju načina na koje se anksioznost ispoljava kroz različite faze života – kod djece, tinejdžera i odraslih. Ova edukacija pokriva česte dijagnoze anksioznosti, praćenje simptoma i izazove diferencijalne dijagnoze. Sudionici će naučiti kako koristiti Sand tray terapiju kao dinamičan alat unutar terapije igrom za podršku klijentima u suočavanju i istraživanju anksioznosti. Kroz integraciju tehnika iz rješenjima usmjerenih i kognitivno-bihevioralnih terapija igrom, polaznici će steći konkretne strategije za poticanje vještina rješavanja problema i smanjenje simptoma.
Ključne teme uključuju razumijevanje promjena koje nastaju kroz terapiju igrom usmjerenu na dijete i pomažu u ublažavanju anksioznosti, odabir prikladnih procjena za praćenje napretka, te suradnju s roditeljima i učiteljima u pružanju podrške djeci koja se bore s anksioznošću – sve to unutar okvira Sand tray terapije. Ova praktična edukacija osposobljava stručnjake za mentalno zdravlje s alatima i uvidima za učinkovitu primjenu Sand tray terapije u različitim kulturnim kontekstima, pritom se baveći i stigmatizacijom te poboljšavajući ishode liječenja.
Ciljevi učenja
Na kraju ove radionice, sudionici će moći:
-
Identificirati i opisati najčešće dijagnoze anksioznosti kod djece, adolescenata i odraslih.
-
Objasniti neuroznanost anksioznosti i njen utjecaj na emocionalnu regulaciju unutar i izvan terapijske sobe.
-
Analizirati kako kulturološka pozadina terapeuta utječe na doživljaj i tretman anksioznosti kroz Sand tray terapiju unutar terapije igrom.
-
Ispitati kako kulturna pozadina klijenta oblikuje doživljaj stigme i učinkovitost tretmana anksioznosti primjenom Sand tray terapije u terapiji igrom.
-
Jasno izložiti razloge za korištenje Sandtray terapije igrom u tretmanu anksioznih poremećaja unutar terapijskog odnosa.
-
Pokazati temeljno razumijevanje Sand tray terapijskih tehnika.
-
Prepoznati i primijeniti tri vrste alata iz Sand tray terapije prikladne za rad s klijentima koji doživljavaju anksioznost.
-
Primijeniti tri direktive iz Rješenjima usmjerene terapije igrom u okviru Sand tray terapije za ublažavanje simptoma anksioznosti.
-
Koristiti tri direktive iz Kognitivno-bihevioralne terapije igrom unutar Sand tray terapije za upravljanje anksioznošću.
-
Razviti 3–5 personaliziranih direktiva u Sand tray terapiji koje su prilagođene specifičnim dijagnozama i kategorijama anksioznosti.
-
Odabrati i primijeniti najmanje tri instrumenta za procjenu napretka u smanjenju simptoma anksioznosti u terapiji igrom.
-
Pružiti najmanje tri konkretna savjeta ili resursa za učinkovitu suradnju s roditeljima i učiteljima u podršci djeci s anksioznošću unutar terapije igrom.
Ovo bogato iskustvo učenja pružit će sudionicima povjerenje u njihovu sposobnost integriranja Sand tray terapije u vlastitu praksu, pružajući transformativnu skrb klijentima s anksioznošću u svim životnim fazama.
O Dr. Ashley Garrett
Dr. Ashley Garrett doktorirala je edukaciju i superviziju savjetodavnih terapeuta (Walden University), a posjeduje i specijalistički stupanj iz obrazovanja, te magisterij iz agencijskog savjetovanja (Jacksonville State University). Licencirana je supervizorica za profesionalne savjetodavne terapeute (#0856), nacionalno certificirana savjetnica, registrirana terapeutkinja igrom–supervizorica, te ovlaštena klinička supervizorica prema CCE standardima (ACS #4357).
Od 2009. godine vodi privatnu praksu usmjerenu na savjetovanje djece, adolescenata, roditelja, obitelji i odraslih s izazovima povezanim s anksioznošću, tugom, traumom i poteškoćama u odnosima. Aktivna je članica brojnih stručnih udruženja te redovito vodi supervizije i edukacije diljem SAD-a i međunarodno.
U slobodno vrijeme voli čitati, putovati i baviti se vrtlarstvom.