Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom
Zašto je osmišljena edukacija “Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom”?
Procjenjuje se da jedno od jedanaestero djece ima poteškoće u emocionalnom razvoju i/ili u ponašanju. Te poteškoće ponekad se pojavljuju samo unutar obitelji, no često ne ostaju samo u okviru obitelji. Cijeli niz stručnjaka koji rade s djecom (odgojiteljice, učiteljice, psihologinje, pedagoginje, logopedinje itd.) na neki način se susreću s tim poteškoćama. Istovremeno, klasični oblici edukacija stručnjaka za rad s djecom rijetko uključuju terapeutsku igru kao medij interakcije i intervencije. Igra kao medij komunikacije je istovremeno najprimjerenija djetetovom svijetu, načinu razmišljanja i razvojnim mogućnostima.
“Terapija igrom: vještine i intervencije u radu s djecom” kroz 70 školska sata će vam omogućiti da bolje razumijete djetetov svijet te da razvijete vještine komunikacije koje pomažu u povezivanju s emocionalno otuđenim djetetom. Ovo razumijevanje je baza za rješavanje bilo kakvog problema jer omogućava stručnjaku da lakše ostvari kontakt i komunikaciju s djetetom. Edukacija je odobrena od strane Američke organizacije za terapiju igrom.
Centar Proventus je ovlašteni centar za održavanje edukacija iz terapije igrom, registriran pod brojem #15-416.
Preuzmite brošuru za više informacija:
Poslušajte o čemu se radi u programu:
Kome je edukacija namijenjena?
Edukacije je namijenjena:
– stručnim suradnicima poput psihologa, pedagoga, socijalnih pedagoga, edukacijskih rehabilitatora, socijalnih radnika, psihijatara, logopede
– odgajateljima i učiteljima
Koje su teme radionica?
1.radionica: Vještine nedirektivne terapije igrom
2.radionica: Osnovne tehnike za rad u pijesku i korištenje priča
3.radionica: Korištenje ekspresivnih tehnika u radu s djecom: crtež i lutke
Supervizija
4.radionica: Integracija znanja i certifikacija
Tko vodi edukaciju?
Tatjana Gjurković
Tea Knežević
Kako je edukacija organizirana?
Prva radionica “Vještine nedirektivne terapije igrom” održava se kroz tri dana (subota, nedjelja, ponedjeljak) pri čemu svaki dan počinjemo u 9.30 i završavamo u 17.00.
Druge dvije radionice organizirane su na način da se provode kroz dva vikenda (subota i nedjelja) pri čemu svaki dan počinjemo u 9.30 a završavamo u 17.00.
Svaki dan je koncipiran od 4 blokova u trajanju od 90-110 minuta. Između blokova predviđene su dvije kraće pauze (15 minuta) te jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta.
Supervizija je organizirana online u dvije odvojene grupe od 09.00 do 15.00 sati a završni, certifikacijski dan održava se uživo te također počinje u 9.00 i završava u 15.00.
Po čemu su naše edukacije posebne?
Za nas svaki polaznik je jedinstven te želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala. Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnih obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.
Upravo zato naše edukacije su iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli integrirati u svoju praksu. Smatramo a i praksa nam to opetovano dokazuje da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.
U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, emocionalnom podrškom, novim vještinama ili nečem sličnom.
U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju. U nastavku su izjave nekih od naših dosadašnjih polaznika:
“Promjena u načinu razmišljanja o dječjim teškoćama i alati koji mi omogućuju da odmah promijenim znanja i time unaprijedim svoj stručni rad. Zaista sam poboljšala svoj rad s djecom.”
“Ponovila sam, osvijestila neke vještine i tehnike te naučila puno novih. Dobila sam bolji uvid u svoj rad. Dobila sam “vjetar u leđa” i ohrabrenje u radu s djecom.”
Cijena edukacije: 6.630,36 kn – 880 €*
*Plaćanje je moguće u 6 rata.
*Cijena s popustom: 6.140,61 kn / 815 € vrijedi za: prijavu dvoje i više stručnjaka iz iste ustanove i za one koji su prethodno pohađali program(e) (Primjena terapeutske igre u vrtićkom okruženju, TA 101, TA 202, Terapija igrom za roditelje, Darovita djeca)
Cijena uključuje:
62 školskih sati stručne edukacije
8 školskih sati grupne supervizije
Potvrdu o sudjelovanju za 70 sati stručne edukacije
Osvježenja u pauzama
Pisane materijale (skriptu) i knjigu “Terapija igrom, 2.izdanje” autorice Tatjane Gjurković