TA 202 – Napredna edukacija iz transakcijske analize

Studij psihoterapije

Zašto je osmišljena edukacija “TA 202 – napredna edukacija iz transakcijske analize”?

TA 202 osmišljena kako bi mogli prenijeti svoju ljubav prema ovoj istovremeno jednostavnoj i kompleksnoj teoriji. Kada smo se mi upoznali s ovom teorijom, iako nam na prvu neki koncepti nisu bili jasni (poput same riječi “transakcije”, “stroukova” i slično), jednom kada smo razumjeli što koncepti predstavljaju, jednostavno smo se “zaljubili” u tu teoriju. I sada i vama želimo prenijeti svoj entuzijazam, znanje te kroz brojne primjere rada s klijentima i svoje iskustvo psihoterapeuta.

Transakcijska analiza se također smatra prvom integrativnom psihoterapijskom školom (danas su manje-više sve psihoterapijske škole integriraju različita aspekte koje nas čine takvima kakvi jesmo: emocije, kognicija, ponašanje, znanja iz neuroznanosti, tijelo, trauma…). Naš program TA 202 – napredna edukacija iz transakcijske analize upoznat će vas sa svim ovim aspektima što znači da ćete imati prilike naučiti brojne verbalne i neverbalne tehnike za rad s klijentima te ćete sve to moći primjenjivati u individualnom i grupnom radu.

Dodatna posebnost naših edukacija iz transakcijske analize je to što možete birati upisati program koji će vas primarno usmjeriti za rad s odraslima ili program koji će vas primarno usmjeriti da radite s djecom, mladima i obiteljima.

EATA
APT-Approved-Provider-Logo

Kome je edukacija namijenjena?


Namijenjena je:

– onima koji žele postati psihoterapeuti
– onima koji žele postati savjetodavni terapeuti
– onima koji žele postati dječji i adolescentni psihoterapeuti

Tko vodi edukaciju?


Tatjana Gjurković

Tatjana je diplomirana psihologinja, certificirana psihoterapeutkinja transakcijske analize, terapeutkinja igrom, edukatorica i supervizorica iz dva područja: TA i terapije igrom. Tatjana ima desetogodišnje iskustvo u radu s klijentima kako odraslima tako i djecom, a u svojem radu kontinuirano primjenjuje znanja i vještine i iz oba područja.

Tatjana je ujedno i ko-autorica članka “Treatment Stages in Working with Children: An Approach Rooted in Transactional Analysis and Play Therapy” objavljenog u časopisu Transactional Analysis journal.

Autorica je prve hrvatske knjige iz terapije igrom te ko-autorica brojnih terapeutskih slikovnica za djecu.

Osim voditeljice polaznici će kroz edukaciju TA 202 upoznati i niz gostujućih predavača iz Hrvatske i svijeta od kojih svaki ima dugogodišnje iskustvo u radu s klijentima ali i u vođenju edukacija.

Intervju s Tatjanom

Kako je edukacija organizirana?


Jedna godina sadrži 9 radionica, odnosno 120 školskih sati.

Osam radionica se održavaju petak od 16.30 do 20.00 i subota od 9.30 do 17.00 a jedna radionica godišnje je tzv. iskustvena te se održava petak-nedjelja od 9.30 – 17.00.

Svaki dan je koncipiran od 4 blokova u trajanju od 90-120 minuta. Između blokova predviđene su dvije kraće pauze te jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta.

Po čemu su naše edukacije posebne?


Ono što je posebno u radu Centra Proventus jest takozvani pristup usmjeren na polaznika što znači da je u svakom programu, svakoj edukaciji, svakoj radionici na prvom mjestu polaznik i dobrobit koju polaznik može dobiti za sebe.

Sve radionice Centra Proventus su iskustvene: to znači da ćete znanje i dobiti i doživjeti, osjetiti. Na taj se način naučeno brže “upisuje” u dugoročno pamćenje i naravno, bolje razumije i kasnije primjenjuje. U praksi to znači da nećete samo sjediti i loviti bilješke nego biti uključeni u niz pomno odabranih aktivnosti, uživljavati i doživljavati, povremeno se susresti s nekim vlastitim zakopanim emocijama ili se prisjetiti nekih davnih želja koje je život gurnuo u stranu.

Koji su uvjeti za prijavu?


– Završena uvodna edukacija iz TA 101
– Članstvo u Udruzi transakcijske analize (UTA) i Hrvatskoj udruzi za terapiju igrom (HUTI) ako osoba upisuje program namijenjen za rad s djecom, mladima i obiteljima
– Minimalno jednogodišnje iskustvo u radu

– U skladu sa Zakonom o psihoterapijskoj djelatnosti, imati završen:
a) preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij u području medicine, psihologije, socijalnog rada i edukacijske rehabilitacije, socijalne pedagogije, pedagogije i logopedije
b) preddiplomski stručni ili sveučilišni studij u području medicine, psihologije, socijalnog rada, edukacijske rehabilitacije, socijalne pedagogije, pedagogije, logopedije, obrazovanja i
c) preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij u nekom drugom području i završen studij propedeutike psihoterapije
(Zakon o djelatnosti psihoterapije možete pročitati ovdje)

– Poznavanje engleskog jezika dovoljno za praćenje edukacije i proučavanje literature.
– Uz navedeno, kandidati trebaju poslati kratak CV i ispuniti pristupnicu te pristupiti intervjuu.

Cijena edukacije: 12.000,00 kn

Cijena uključuje:
-120 školskih sati edukacije (cijena se odnosi za jednu godinu studija)
-Praćenje i poticanje razvoja svakog studenta
-Pisani materijali
-Čitanje i evaluacija eseja
-Osvježenje tijekom pauza

preloader