TA 202 – Napredna edukacija iz transakcijske analize

Studij psihoterapije

Zašto je osmišljena edukacija “TA 202 – napredna edukacija iz transakcijske analize”?

TA 202 osmišljena kako bi mogli prenijeti svoju ljubav prema ovoj istovremeno jednostavnoj i kompleksnoj teoriji. Kada smo se mi upoznali s ovom teorijom, iako nam na prvu neki koncepti nisu bili jasni (poput same riječi “transakcije”, “stroukova” i slično), jednom kada smo razumjeli što koncepti predstavljaju, jednostavno smo se “zaljubili” u tu teoriju. I sada i vama želimo prenijeti svoj entuzijazam, znanje te kroz brojne primjere rada s klijentima i svoje iskustvo psihoterapeuta.

Transakcijska analiza se također smatra prvom integrativnom psihoterapijskom školom (danas su manje-više sve psihoterapijske škole integriraju različita aspekte koje nas čine takvima kakvi jesmo: emocije, kognicija, ponašanje, znanja iz neuroznanosti, tijelo, trauma…). Naš program TA 202 – napredna edukacija iz transakcijske analize upoznat će vas sa svim ovim aspektima što znači da ćete imati prilike naučiti brojne verbalne i neverbalne tehnike za rad s klijentima te ćete sve to moći primjenjivati u individualnom i grupnom radu.

EATA

Kome je edukacija namijenjena?


Namijenjena je:

– onima koji žele postati psihoterapeuti
– onima koji žele postati savjetodavni terapeuti

Tko vodi edukaciju?


Tatjana Gjurković

tatjana

Tatjana je diplomirana psihologinja, certificirana psihoterapeutkinja transakcijske analize, terapeutkinja igrom, edukatorica i supervizorica iz dva područja: TA i terapije igrom. Tatjana ima desetogodišnje iskustvo u radu s klijentima kako odraslima tako i djecom, a u svojem radu kontinuirano primjenjuje znanja i vještine i iz oba područja.

Tatjana je ujedno i ko-autorica članka “Treatment Stages in Working with Children: An Approach Rooted in Transactional Analysis and Play Therapy” objavljenog u časopisu Transactional Analysis journal.

Autorica je prve hrvatske knjige iz terapije igrom te ko-autorica brojnih terapeutskih slikovnica za djecu.

Osim voditeljice polaznici će kroz edukaciju TA 202 upoznati i niz gostujućih predavača iz Hrvatske i svijeta od kojih svaki ima dugogodišnje iskustvo u radu s klijentima ali i u vođenju edukacija.

Intervju s Tatjanom

Kako je edukacija organizirana?


Jedna godina sadrži 10 radionica odnosno 120 školskih sati.

Deset radionica biti će organizirano petkom od 16.30 do 20.00 i subotom od 9.30 do 17.00.

Svaki dan je koncipiran od 4 blokova u trajanju od 90-120 minuta. Između blokova predviđene su dvije kraće pauze te jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta.

Uz navedene radionice, svake godine biti će organizirana dodatnih 12 sati (prve dvije godine) odnosno 24 sata (na trećoj i četvrtoj godini) seminara. Ovi seminari će se održavati u toku radnog dana u popodevnim satima. Detalji o ovim seminari biti će opisani u priručniku koji će biti dostupan svakom prijavljenom za TA 202 edukaciju.

Po čemu su naše edukacije posebne?


Za nas svaki polaznik je jedinstven te želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala. Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnih obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.

Upravo zato naše edukacije su iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli integrirati u svoju praksu. Smatramo a i praksa nam to opetovano dokazuje da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.

U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, emocionalnom podrškom, novim vještinama ili nečem sličnom.

U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju.

Koji su uvjeti za prijavu?


– Završena uvodna edukacija iz TA 101
– Minimalno jednogodišnje iskustvo u radu

– U skladu sa Zakonom o psihoterapijskoj djelatnosti, imati završen:
a) preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij u području medicine, psihologije, socijalnog rada i edukacijske rehabilitacije, socijalne pedagogije, pedagogije i logopedije
b) preddiplomski stručni ili sveučilišni studij u području medicine, psihologije, socijalnog rada, edukacijske rehabilitacije, socijalne pedagogije, pedagogije, logopedije, obrazovanja i
c) preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij u nekom drugom području i završen studij propedeutike psihoterapije
(Zakon o djelatnosti psihoterapije možete pročitati ovdje)

– Poznavanje engleskog jezika dovoljno za praćenje edukacije i proučavanje literature.
– Uz navedeno, kandidati trebaju poslati CV, ispunjenu pristupnicu te pristupiti selekcijskom intervjuu.

Cijena edukacije: 2000 € – 15.073,56 kn

Cijena uključuje:

– 120 školskih sati edukacije
– 12 do 24 školskih sati seminara*
– Organizaciju edukacije i sve prateće troškove
– Praćenje i poticanje razvoja svakog studenta
– Čitanje i evaluacija eseja te pisanih zadataka
– Pisane i ostale potrebne materijale za izvođenje edukacije
– Organizaciju i sve troškove vezane za vanjske predavače
– Osvježenje tijekom pauza

*više o seminarima možete pročitati u priručniku koji je dostupan na zahtjev zainteresiranih polaznika edukacije