Integrativna psihoterapija igrom
Zašto je osmišljen program “Integrativna psihoterapija igrom“?
Program edukacije iz integrativne psihoterapije igrom namijenjen je certificiranim psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima koji žele steći specifična znanja i vještine iz terapije igrom koristeći pri tome teoriju transakcijske analize za primjenu u radu s djecom, adolescentima i njihovim obiteljima. Po ispunjavanju svih uvjeta, studenti mogu steći titulu Dječjeg i adolescentnog psihoterapeuta.
Program edukacije je usklađen sa Zakonom o psihoterapijskoj djelatnosti i Pravilnikom za posebnom dodatnom obrazovanju za rad sa djecom i adolescentima te standardima edukacije Europske interdisciplinarne organizacije za terapijske usluge za djecu i mlade (EIATSCYP).
Program je verificiran od strane Hrvatske komore psihoterapeuta.
Kome je edukacija namijenjena?
Namijenjena je
Psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima.
Što ćeš naučiti?
Igra i ekspresivne tehnike su važan komunikacijski kanal kroz koji djeca i adolescenti mogu primiti potrebnu podršku i prostor za proradu stresnih situacija s kojima se ona i njihove obitelji suočavaju. Upravo zato se terapija igrom pokazala kao izvrstan način rada s djecom, adolescentima i obiteljima. Neke od tema edukacije su:
- Prikupljanje podataka, procjena rizika, dijagnostika, ugovaranje tretmana, opservacija obiteljske igre
- Integrativni model terapije igrom
- Vođenje psihoterapijskog procesa (radna alijansa, faza ovisnosti i dekontaminacija, faza rasta i dekonfuzija, završna faza i preuranjeni završeci)
- Rad s roditeljima i djetetovom širom okolinom
- Rad s grupama
- Rad s dijadama roditelj-dijete (filijalna terapija igrom)
- Teorija privrženosti i simbiotski odnosi
- Teorija dječje i adolescentnog razvoja, razvoj dječjeg mozga
- Zakonodavstvo, interdisciplinarna suradnja s različitim institucijama, etički principi rada
- Transferi i kontratransferi
- Kontakt i prekidi u kontaktu
- Terapija igrom s anksioznom djecom, specifičnosti darovite djece
- Agresivno ponašanje, ekspresivne tehnike
- Agresija i samopovređivanje kod adolescenata
- Razumijevanje značenja simbola
- Trauma u radu sa adolescentima
- Korištenje pijeska u radu s djecom
Tko vodi edukaciju?
Tatjana Gjurković, glavna edukatorica
Kako je edukacija organizirana?
Program ćemo izvoditi na sljedeće načine:
Jednom mjesečno odražavat će se uživo radionice na jedan od sljedećih načina:
petak 16.30 – 20.00 i subota 9.30 – 17.00 (12 školskih sati)
petak 9.30-17.00 i subota 9.30 – 17.00 (16 školskih sati)
petak 9.30-17.00, subota 9.30 – 17.00 i nedjelja 9.30 – 17.00 (24 školska sata)
Jednom mjesečno održavat će se online webinari – uglavnom srijedom od 17.00 do 20.00
Edukativno – iskustveni dio programa sadrži ukupno 242 školska sata te uz pripremnu radionicu dodatnih 4 do 16 školskih sati.
Prihvatljivo je propusiti ukupno 10% sati edukacije iz opravdanih razloga. Ako se propusti između 10 i 20%, u dogovoru s glavnom voditeljicom edukacije, student_ica će biti dužan_a da u narednih 6 mjeseci skupi ekvivalent broju sati na sličnoj edukaciji.
Edukacija će se odvijati na hrvatskom i engleskom jeziku bez osiguranog prijevoda (prilikom dolaska nekih vanjskih predavača te čitanje literature).
U sklopu programa, održavat će se devet supervizijskih radionica u sklopu programa (54 školska sata) uz koje se očekuje i dodatna supervizija u vlastitom angažmanu (30 sati).
Program ukupno sadrži 296 školskih sati (radionice, webinari i supervizijske radionice).
Po čemu su naše edukacije posebne?
Za nas svaki polaznik je jedinstven te želimo upoznati upravo vašu jedinstvenost, podržati i poticati razvoj vaših potencijala. Kada se susretnemo na našim edukacijama, svjesni smo da svaki od polaznika ima već prethodno životno iskustvo, stečeno znanje i vještine u sklopu različitih vrsta prethodnih obrazovanja. I želimo to poštivati i cijeniti zbog čega u svom pristupu prenošenja znanja i vještina, uzimamo u obzir iskustvo i znanje svakog polaznika. Smatramo to njegovom polazišnom točkom te je uklapamo u potrebe grupe i same edukacije. Drugim riječima, u svakom našem obliku rada njegujemo takozvani pristup usmjeren na osobu.
Upravo zato naše edukacije su iskustvene i transformativne. Želimo potaknuti svakog polaznika da otkrije o sebi neke stvari koje možda nije znao/la da zna, nije do sada otkrio/la da može. Potičemo vas da povežete svoje dosadašnje znanje i iskustvo s onim kojim vam mi nudimo kako biste isto mogli integrirati u svoju praksu. Smatramo a i praksa nam to opetovano dokazuje da je to najbolji način da nova znanja i vještine postanu dio vas i vaše prakse.
U kreiranju svih naših programa (predavanja, vježbi, pitanja za diskusiju, primjera, demonstracija) puno promišljamo o vama i vašim potrebama. Želimo odgovoriti na potrebe koje smo kroz vlastito iskustvo ili u radu s vašim kolegama prepoznali da se jako često pojavljuju te vam ponuditi sadržaj kako biste zadovoljili te potrebe bilo da je riječ o potrebi za novim znanjem, emocionalnom podrškom, novim vještinama ili nečem sličnom
U brojnim evaluacijama, dobili smo povratnu informaciju da se polaznici osjećaju prepoznato, prihvaćeno i uvaženo zbog čega nam se opetovano vraćaju. U nastavku su izjave nekih od naših dosadašnjih polaznika:
“Dobivanje puno teorijskog znanja, uvježbavanje vještina u praktičnom radu, podrška od strane voditeljice i članova grupe.”
“Imam puno dobiti – širenje znanja, dobivanje podrške, povedanje svoje kompetencije u radu s klijentima. Baš su mi super igre uloga, analiza snimaka, samoevaluacijska pitanja o našem radu, transferi… – i zbog povedanja strukture, reda u naš rad i proces.”
“Puno praktične primjene, jasnoda povezanosti teorije i prakse, jasno strukturirana teorija + materijali unaprijed pripremljeni. Grupna podrška, feedback o radu koji me osnažuje i motivira za dalje. Uvidi o radu koji su konstruktivni i poticajni.”
“Sviđa mi se što mi se stalno otvaraju nova pitanja i nove nedoumice i što je proces pronalaska odgovora i uvida izazovan, zahtjevan i zabavan. Povezan je s mojim privatnim i profesionalnim razvojem što je nešto što volim i smatram korisnim za sebe i svoju okolinu.”
“Konkretne aktivnosti i radionice primjenjive u radu s djecom. Podrška u izgrađivanju privatnog psihoterapijskog posla. Struktura i jasno vođenje u procesu stjecanja vještina play terapeuta. Ne osuđivanje za greške. Dovoljno teorije s naglaskom na praksu.”
“Dobila sam puno i u osobnom i profesionalnom razvoju. Razumijevanje, svjesnost, znanje i podrška. Upoznala sam divne cure i žene i obogatila se u svakom smislu.”
“Napredak u ulozi terapeuta opdenito i terapeuta u radu sa djecom. Znanje i iskustvo u savjetodavnom i psihoterapijskom i edukativnom kontekstu. Poticaj za rad na sebi, superviziju i individualnu terapiju.”
Uvjeti za prijavu:
- Završena edukacija za psihoterapeuta ili savjetodavnog terapeuta ili ako se radi o polaznicima završne godine edukacije za psihoterapeuta/savjetodavnog terapeuta ta edukacija treba završiti najkasnije do kraja trajanja ovog programa
- Pohađanje uvodne radionice iz Integrativne psihoterapije igrom prije upisa ovog programa
- Mogućnost rada s djecom i adolescentima i primjene stečenog znanja tijekom programa
- Poznavanje engleskog jezika radi praćenja radionica koje će voditi strane edukatorice te proučavanja literature
- Ispunjen i mailom poslan prijavni obrazac (uz prijavnicu potrebno je priložiti kopiju/skenirani certifikat/dopusnicu HKPT ili indeks/log sati dosadašnje edukacije)
- U slučaju velikog broja zainteresiranih, organizirat će se selekcijski intervjuu (online 15-minutni razgovor sa glavnom edukatoricom programa)
Cijena programa: 4290 €
*(moguće plaćati u 18 rata)
Cijena uključuje:
– 242 školska sata edukacije
– 54 sata grupne supervizije
– Pisane materijale
– Knjigu “Terapija igrom, 2.izdanje” autorice Tatjane Gjurković
– Osvježenje tijekom pauza