Online radionica: Što plačeš k’o curica? – rodni stereotipi u odgoju dječaka i njihovo mentalno zdravlje
Iako znamo da su i dječaci i djevojčice emocionalna bića, kao i da doživljavaju sve emocije, nekako se i dalje očekuje da su neke emocije primjerenije jednima, a druge drugima. Tako i dalje u praksi čujemo da se dječacima govori da ne plaču jer su onda „kao curice“, da moraju biti snažni i ne smiju se bojati, da trebaju „vratiti“ drugima, ako ih zadirkuju ili udaraju, jer su u suprotnom slabi, i da u sve to moraju sami. Muški likovi koji su dječacima dostupni kao uzori često su grubi prema drugima, ne pokazuju emocije, fizički su snažni, u stalnim borbama u kojima je poraz nedopustiv.
Paradoksalno, okolina često ima problem s dječacima jer su grubi, tuku se, ne poštuju pravila, nemirni su i/ili ne znaju upravljati svojom ljutnjom. Ove zbunjujuće poruke iz kojih dječaci s jeden strane iščitavaju da moraju biti grubi i neustrašivi da bi ih se poštovalo, a s druge strane postaju „problem“ kada u tome pretjeraju, dovodi do toga da dječaci potiskuju svoje emocije, ne znaju ih primjereno izraziti, ili ih pokazuju samo kroz ljutnju, ne traže pomoć drugih, ali ni ne pokazuju brižnost i nježnost prema drugima.
Na online radionici bavimo se time kao prepoznati rodne stereotipe u odgoju dječaka, kako ih izbjeći i kako odgajati dječake koji mogu pokazati svoju ranjivost, doživljavati i pokazivati sve emocije, biti nježni prema drugima, uspostaviti emocionalnu povezanost, koji ne objektiviziraju djevojčice i ne skrivaju se iza grubosti.
Polaznici će dobiti potvrdu o sudjelovanju na radionici i pisane materijale.
Kada: četvrtak, 15.04.2021. od 19.00 do 20.30
Cijena: 150,00kn
Prijave: [email protected] ili 015813604
Platforma koja će se u ovu svrhu koristiti je Zoom koji je podržan od Europske organizacije za psihoterapiju s obzirom na to da zadovoljava vrlo visoke sigurnosne standarde. Polaznici će prije svakog termina dobiti link preko kojeg će se moći spojiti na Zoom meeting. Postoji ograničen broj mogućih sudionika na edukaciji.