Primjena terapije igrom u savjetodavnom i psihoterapijskom kontekstu

Zašto je osmišljen program “Primjena terapije igrom u savjetodavnom i psihoterapijskom kontekstu“?

Dvogodišnji program edukacije iz psihoterapije igrom namijenjen je za psihoterapeute i savjetodavne terapeute koji žele steći specifična znanja i vještine iz terapije igrom za primjenu u radu s djecom i njihovim obiteljima te postati Registrirani terapeuti igrom.

Radionice su usklađene sa Zakonom o psihoterapijskoj djelatnosti, standardima od Europske organizacije za psihoterapiju (EAP) i Američke organizacije za terapiju igrom (APT).

Program se odvija jednom mjesečno te u edukaciji sudjeluju međunarodno priznati stručnjaci.

APT-Approved-Provider-Logo

Centar Proventus je ovlašteni centar za održavanje edukacija iz terapije igrom, registriran pod brojem #15-416.

Kome je edukacija namijenjena?


Namijenjena je

Psihoterapeutima i savjetodavnim terapeutima.

Što ćeš naučiti?


Igra kao prirodna potreba djece važan je komunikacijski kanal kroz koji djeca mogu primiti potrebnu podršku i prostor za proradu stresnih situacija s kojima se ona i njihove obitelji suočavaju. Upravo zato se terapija igrom pokazala kao izvrstan način rada s djecom i obiteljima. Neke od tema edukacije su:

  • Dijete i obiteljski sistem
  • Oblici nedirektivne terapije igrom
  • Model integrativne terapije igrom
  • Proces terapije igrom u radu s djetetom i roditeljima
  • Teme u terapiji igrom
  • Ekspresivne tehnike u terapiji igrom
  • Filijalna terapija igrom
igra-3

Tko vodi edukaciju?


Glavne voditeljice edukacije

Tatjana Gjurković i Tea Knežević

tea-i-tatjana2

Kako je edukacija organizirana?


Edukacija se održava jednom mjesečno u trajanju od 16 školskih sati (petak i subota od 9.30 – 17.00).
Svaki dan se sastoji od 4 blokova u trajanju od 90-120 minuta. Između blokova predviđene su dvije kraće pauze te jedna pauza za ručak u trajanju od 60 minuta.

Po čemu su naše edukacije posebne?


Ono što je posebno u radu Centra Proventus jest takozvani pristup usmjeren na polaznika što znači da je u svakom programu, svakoj edukaciji, svakoj radionici na prvom mjestu polaznik i dobrobit koju polaznik može dobiti za sebe.

Sve radionice Centra Proventus su iskustvene: to znači da ćete znanje i dobiti i doživjeti, osjetiti. Na taj se način naučeno brže “upisuje” u dugoročno pamćenje i naravno, bolje razumije i kasnije primjenjuje. U praksi to znači da nećete samo sjediti i loviti bilješke nego biti uključeni u niz pomno odabranih aktivnosti, uživljavati i doživljavati, povremeno se susresti s nekim vlastitim zakopanim emocijama ili se prisjetiti nekih davnih želja koje je život gurnuo u stranu.

To je nešto što polaznici radionica itekako osjete i u velikoj se mjeri vraćaju i uključuju i u druge sadržaje koje nudimo. Evo kako iskustvo na ovoj edukacije u Centru Proventus opisuju polaznici:

igra-4

“Dobivanje puno teorijskog znanja, uvježbavanje vještina u praktičnom radu, podrška od strane voditeljice i članova grupe.”
“Imam puno dobiti – širenje znanja, dobivanje podrške, povedanje svoje kompetencije u radu s klijentima. Baš su mi super igre uloga, analiza snimaka, samoevaluacijska pitanja o našem radu, transferi… – i zbog povedanja strukture, reda u naš rad i proces.”
“Puno praktične primjene, jasnoda povezanosti teorije i prakse, jasno strukturirana teorija + materijali unaprijed pripremljeni. Grupna podrška, feedback o radu koji me osnažuje i motivira za dalje. Uvidi o radu koji su konstruktivni i poticajni.”
“Sviđa mi se što mi se stalno otvaraju nova pitanja i nove nedoumice i što je proces pronalaska odgovora i uvida izazovan, zahtjevan i zabavan. Povezan je s mojim privatnim i profesionalnim razvojem što je nešto što volim i smatram korisnim za sebe i svoju okolinu.”
“Konkretne aktivnosti i radionice primjenjive u radu s djecom. Podrška u izgrađivanju privatnog psihoterapijskog posla. Struktura i jasno vođenje u procesu stjecanja vještina play terapeuta. Ne osuđivanje za greške. Dovoljno teorije s naglaskom na praksu.”
“Dobila sam puno i u osobnom i profesionalnom razvoju. Razumijevanje, svjesnost, znanje i podrška. Upoznala sam divne cure i žene i obogatila se u svakom smislu.”
“Napredak u ulozi terapeuta opdenito i terapeuta u radu sa djecom. Znanje i iskustvo u savjetodavnom i psihoterapijskom i edukativnom kontekstu. Poticaj za rad na sebi, superviziju i individualnu terapiju.”

Koji su uvjeti za prijavu u edukaciju iz psihoterapije igrom:


igra-5

– Završen studij psihoterapije
– Završena uvodna edukacija iz psihoterapije igrom
– Članstvo u Hrvatskoj udruzi za terapiju igrom
– Minimalno jednogodišnje iskustvo u radu s djecom
– Osnovna teoretska znanja iz razvojne psihologije, dječje i adolescentne psihopatologije, psihologije ličnosti, psihoterapije, etike (prilaže se dokaz o odslušanim kolegijima)
– Poznavanje engleskog jezika dovoljno za praćenje edukacije i proučavanje literature.
– Uz navedeno, kandidati trebaju poslati CV, pristupnicu te pristupiti intervjuu s voditeljicama edukacije.

Cijena jedne godine edukacije: 12.000,00kn*

*(moguće plaćati u 12 rata)

Cijena uključuje:
-136h edukacije
-Praćenje i poticanje razvoja svakog studenta
-Pisani materijali
-Čitanje i evaluaciju eseja
-Knjiga “Terapija igrom, 2.izdanje” autorice Tatjane Gjurković
-Osvježenje tijekom pauza

preloader